Födelsedagspresenter i förskott...

Idag har det både varit lite vemodigt och satidigt glatt på
Lögarängen. Det var min sista dag som schemalagd
personal, så nu rycker jag bara in när de behöver mig,
vilket jag hoppas blir lite då och då.
Med mina 30t/v i Sala kan jag inte ha 15t/v i fasta tider på Lögis
också utan har varit tvungen att säga ifrån mig det. =(
Det var det lite vemodiga.

Det har som jag skrev även funnits glädjestunder som när
Ullis och Linda kom med födelsedagspresent till mig från
alla goa kollegor på badet. Jag blev både glad och rörd!

Tack ni alla underbara som förgyllt min dag!!

Här är kakan jag fick igår av våra supergoa badgäster
G och B. Texten på kortet lyder:"Du har något som
varenda kotte uppskattar"


Här är det otroligt vackra smycke jag fick från badet. Det
har en ganska lång kedja som inte syns här.


Detaljbild av hängena

Kommentarer
Postat av: milla

OMG!!! Vilket urläckert halsband!! Stark "vill ha" faktor!!! Så himla gulligt av dom!!!

2009-03-25 @ 19:49:36
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Linda

Halsbandet är verkligen fint:))



Visst var det vemodigt idag...fastän att vi kommer jobba ihop fler gånger. Gick inte att hålla tårarna borta där på slutet:(



TACK för dina ord som jag fick.

Älskar dig

Kram

2009-03-25 @ 20:19:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0