Hur mycket ryms det i ett stackars huvud...

...innan det spricker!!??

I morgon är min första dag som butiksansvarig på Life, så
nu har det varit hårdpluggning...herregud vad det är mycket
att hålla reda på när man plötsligt får ansvar..:=)

Beställningar, inleveranser, fakturering, löner, scheman...you name it!
Nåja, det löser sig väl med tiden, men nog är det plötsligt
ett stort ansvar som vilar på mina axlar. Allt har ju gått så himla fort
så jag har inte hunnit landa. Till råga på allt är det snart inventering
som också är en ny grej att hålla reda på.

Så om ni möter mig,  tro inte att jag är snorkig om jag inte ser er,
förmodligen vandrar jag omkring som en zombie i en annan värld...

Snurrfia

Kommentarer
Postat av: Syster

Du fixar det galant. Det är OK att vara lite snurrig. Jag önskar dej all fram gång lillasyster.

2009-04-01 @ 18:15:40
Postat av: Anonym

Du är duktig mamma.. det fixar du galant!

2009-04-06 @ 19:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0