I should be old, but I'm younger than my years...

....ja så sjunger en av mina favoritsångare i en av sina låtar.
Eller som jag läste i Tyra Toks blogg: Det spelar ingen roll hur
gammal man är, utan HUR man är gammal.
Mycket kloka ord.

I morgon är det alltså dags. Det är med blandade känslor jag
går mot morgondagen och min 60-års dag. Återigen kommer
frågan: Vart har åren tagit vägen?

Jag kommer så väl ihåg när jag själv var ung och någon fyllde
50, 60 eller 70 år. Jag tyckte de var jättegamla och det kunde väl
inte finnas mycket kvar att göra vid den åldern...eller...?
Protest, protest!!! Jag tycker definitivt att livet har mycket kvar att
erbjuda! Så mycket jag fortfarande vill göra och se. Jag vill se
barnbarnen växa upp, både befintliga och nya. Jag vill resa till
USA åtminstone en gång till. Jag vill fortfarande jobba och träffa
trevliga människor, mm mm. Men framför allt vill jag få vara FRISK.

Ser verkligen fram emot morgondagen då släkt och vänner kommer
för att fira min födelsedag. Det ska bli så trevligt, för tyvärr är det så
i dagens stressade samhälle att vi inte tycks ha så mycket tid för
varandra. Tråkigt nog.

Här kommer ett par nya halsband. Det är magnetisk
hematit som gör att de sitter ihop där nere.


Färgerna syns lite dåligt. Det översta går i bå/vitt och det
understa i grön/vitt.


Så här ser jag ut...

Kommentarer
Postat av: TT

Snygging där! Man kan INTE tro att det är 60 du fyller, no way!!

STOR GRATTISKRAAAAAM!!

2009-03-27 @ 09:07:12
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: maddilotion.blogg.se

Jag håller med tittut man akn verkligen inte tro att du blir 60 år, du ser yngre ut än vad jag är :)



GRATTTTIIIIISSS till dig underbara Bertih.



STOOOOOOOOR BAMSEKRAM

2009-03-27 @ 14:21:57
URL: http://MADDE
Postat av: Linda

Hipp Hipp Hura På Bästa Beriths Födelsedag!!!!

Stort grattis:D

Hoppas du får en underbar dag med släkt, vänner och familj:)



KRAAAM

2009-03-28 @ 08:56:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: milla

GRATTIS älskade mammma!!

2009-03-28 @ 10:59:07
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Challis

Grattis på födelsedagen berith

2009-03-28 @ 12:50:26
Postat av: AnKa

Hoppas du haft en toppen födelsedag med alla nära å kära, å massa GRATTIS!

2009-03-28 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0