Jag blir så trött...

Finns det nån rättvisa i världen? Ibland undrar jag vad som
är meningen med allting. Djupa funderingar alltså!
När en människa kämpar och försöker göra allt på ett bra
sätt och ändå inte får nån kredit för det hon gör, då kan
man verkligen undra om det finns nån rättvisa!

Jag vet med säkerhet att det finns kalla, oresonliga människor
som inte är intresserade av nåt annat än det som gynnar dem själva.
Sedan vet  jag också att det finns varma, goa, mjuka människor
som inte vill nåt annat än allas bästa utan en tanke på egen vinning!
Att en sådan människa kan vara en nagel i ögat för någon är för mig
obegripligt!! Tyvärr ser man exempel på det alltför ofta. Tvi vale!!

Må de goda segra!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nejmen...vad har hänt Berith?

Hoppas du mår bra.



Kramar

2009-03-12 @ 07:46:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: TT

Uj! Naturligtvis har du rätt i det du säger, men vad har hänt?

Kramar!

2009-03-12 @ 08:16:32
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag tycker om dej min lilla syster.

Hoppas DU mår bra.

2009-03-13 @ 13:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0