Ledig fredag

Har som synes varit ledig idag och bara gjort sånt som är
kul att pyssla med.
Var ner på stan på fm med dotter Milla och inhandlade lite
smyckedelar från Panduro.

Har gjort lite nya armband och örhängen som jag skall visa
och förhoppningsvis även sälja. Det är riktigt kul att pyssla
med pärlor o stenar igen. Det var ett bra tag sedan jag var
så här produktiv vad gäller den biten.

I morgon skall jag jobba i Sala och på söndag på Lögis,
sedan har den här helgen gått och vi är ett steg närmare
min födelsedag. Skall bli trevligt att samla vänner o familj
till en liten fest. Det blir inte ofta alla träffas nu för tiden. Var
har nog med sitt eget!

Ha en riktigt bra helg, det tänker jag ha!
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för trevligt sällskap idag! Jag önskar dig också en kalastrevlig helg!! Trots jobb ;)

KRAM! Milla

2009-03-13 @ 20:22:05
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Petra

På söndag är det vi i kassan Berith min vän!! :D

2009-03-14 @ 12:26:05
URL: http://petera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0