Måndag morgon...

...och en ny vecka börjar.

Har varit lite slarvig med uppdateringar här på bloggen, men
det har sin förklaring i att jag förberedit för Änglamässan jag
stod på igår. Det brukar gå väldigt bra att sälja på dessa mässor,
men igår gick det sådär. Jag jobbade i lördags och kunde därför
inte vara på mässan då. Det hade varit bättre aktivitet den dagen
än det var igår. Nåja, det kan ju inte gå jättebra varje gång.

Fick ett affärsförslag från en annan utställare där angående ett
litet samarbete oss emellan. Får se om det blir genomförbart.

Idag väntar arbete i fiket på Lögis. Hoppas det går bra, för jag
känner mig inte riktigt i form. Känns som jag håller på att bli
sjuk. Tung i huvudet och svid i halsen... allmänt hängig alltså!


Kommentarer
Postat av: Michis

Hej!

Fler detaljer vill jag helst inte ha, för annars kommer jag nog inte kunna måla, gillar att ha lite utrymme för eget skapande. ;)



Min mail är michisen(snabel-a)gmail.com

Skriver den så där så att den inte blir helt kapad av autobots! ;)



Kommer inte kunna måla förrän i helgen dock, är hemma med bebis och kan inte måla när det är jag som tar hand om bebisen själv, av förklarliga orsaker. Inte så skoj att dra igång måleri och så vaknar han ur sömnen, då är det bara att slänga färgen sen. ;)

2009-03-02 @ 08:49:47
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag håller alla tummar för att du ska förbli frisk.

2009-03-02 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0