Personalschema och nya smycken

Har någon av er nånsin försökt att göra ett personalschema?
Ja du förstås Linda!! Men ni andra?

Jag har försökt få ihop ett schema halva dagen igår och då
är vi bara 2 stycken!! Jag på 30 tim/v, timmisen på 20 tim/v.
Det knepiga är att vi ska täcka öppettiderna 10-18 fördelade
på våra respektive timmar. Eftersom affären ligger i Sala försökte
jag göra ett schema så jag slipper åka dit för 3-4 tim/dag och så att
det inte går så lång tid innan vi träffas vi båda som jobbar.

Efter flera olika försök tror jag faktiskt att jag fått ihop ett ganska
bra schema trots allt!

Idag har jag gjort lite nya smycken för att få något annat att tänka
på än min hastiga entré som tf. butikschef! Good Lord ;)

Smyckeset i svart/grått


Närbild av hänget på armbandet



Armband och örhängen

Kommentarer
Postat av: milla

Åhhh det grå/svarta är ju skitsnyggt!! Kramelikram!

2009-03-24 @ 18:13:52
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är så duktig mamma.. så stolt över dig!!

2009-03-24 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0