En epok går i graven...

Ungefär så känns det!

Härmed meddelas att vi sagt upp abbonemanget på
vår hemtelefon fr.o.m den 28:e maj.
Vi är så innerligt trötta på att telefonen aldrig fungerar
som den ska med dessa luftburna ledningar!
Känns som vi befinner oss i den tidsålder då telefonerna
såg ut som på bilden....


Nu har vi endast våra mobiltelefoner och slipper den dyra
kvartalsavgiften för en telefon som sällan fungerar.
Med 3G ringer vi gratis till fasta nätet och till andra med 3G.

Sådetså!!!!

Kommentarer
Postat av: TT

Jag tog ju bort min när jag bodde i stan, nu är den borta i stugan och nu när jag hört att vi kan ha bredband utan hemtelefonen ryker den här också!

Ha de bäst, KRAM!

2009-05-27 @ 06:54:17
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0