Inte ett moln, så långt ögat kan nå...

25 grader varmt på förstubron och klockan är bara 8.30.
Det mina vänner ger löfte om att sommaren är i antågande
även i år! I går var det ju också fint väder, men då jobbade jag.
Idag skall jag däremot njuta i fulla drag. Lite pyssel i trädgården
och sen hem till mammisen en tur på eftermiddagen.

Det har blivit lite av en tradition att besöka henne på Mors Dag.
Själv är jag inte så där att jag behöver bli ihågkommen precis
på den dagen. Tycker egentligen att den mest är till för handlarnas
skull. Jag anser att det räcker med att ringa o gratta om man vill det.
Men, men det är olika vad man tycker och det respekterar jag!

Hur som helst hoppas jag alla får en underbar söndag!
♥Kramelikram♥


Den här bilden är från 2008 när vi hade besök från USA,
men jag tycker den visar den svenska sommaren!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Hej Berith och tack för dina lyckönskningar. Du är såååå snäll! :)



Hoppas du mår underbart.



STOR KRAM

2009-06-01 @ 10:49:53
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0