Tillbaks till verkligheten igen

Måndag morgon....

Hemkommen efter Kick-Off-en kan jag konstatera att det varit en
omtumlande och intensiv helg.

Jag har lyssnat på duktiga föreläsare som Dr Martin Gschwender som
talade om vikten av rätt pH- balans balans i kroppen. Hade ingen aning
om att så många sjukdomar och tillstånd har sin orsak i att kroppen är
försurad! Stress är den vanligaste orsaken till för hög syrabelastning!

Naturläkaren, forskaren mm. Dr Peter Wilhelmsson föreläste om varför vi behöver
kosttillskott (vitaminer och mineraler). Visste ni hur dåliga våra jordar är nu för tiden.
Det som växer i dem är inte ens tillräckligt som djurföda! Skrämmande!!
En morot tex. har förlorat  ca 70% av sitt näringsinnehåll bara på några årtionden!!

Självklart var ju även representanter för ledningen där och berättade hur det
ser ut inför framtiden. Kul också att få ett ansikte på leverantörerna.
Lördagskvällen avslutades med middag och underhålnig av Wallmans Salonger.
Efter det var det dans för de hågade. Själv drog jag mig tillbaks till hotellrummet
strax innan 24.00 med tanke på att söndagens program började 09.00.

På söndagsförmiddagen skulle det komma en hemlig gäst och vi undrade
naturligtvis vem det kunde vara. Han skulle berätta hur man når framgång
och har roligt på vägen dit. Den hemlige gästen var fd. fotbollsålvakten
Thomas Ravelli! Vilken kille. Han kunde verkligen hålla oss igång. Stundtals
skrattade vi så tårarna rann! Han hade mycket vettigt att säga och  det var en
givande förmiddag! Jag fick en autograf till barnbarnet Colin så nu hoppas jag
att han blir glad för den. Efter lunch var det så dags att återvända till vardagen igen.

En givande helg som jag kan ta med mig mycket ifrån. Inte bara i yrkeslivet, utan
även till vardags.



Thomas Ravelli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära syster!

Nu är du väl snart en, inom hälsa, lärd kvinna.

Jag väntar på att få ta del av ditt kunnande. :-)

2009-05-12 @ 22:18:30
Postat av: milla

Tack för autografen till Colin. Du är så go!!

2009-05-16 @ 12:33:44
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0