Veckosummering och räkkryssning

Så är ännu en vecka vid sitt slut. Det har varit en bra vecka som
har gått oootroooligt fort som vanligt...Ssccchhhwwwissshhh...

Helt fantastiskt vad jag har sålt "spikmattor". Roligt att folk börjar
förstå hur skönt och bra det är för kroppen när alla system
aktiveras. Mumma! Jag försöker ligga på min varje kväll, det
lyckas inte alltid får jag erkänna, men minst 4-5 kvällar i veckan
ligger jag där iaf.
Sover aldrig så gott som när jag legat på min matta! Kan varmt
rekommenderas.

I går var jag och några tjejer från Life City här i Västerås på
räkkryssning med M/s Tor. Det var fullsatt på båten och när
vi kom tillbaks till Västerås var inte bara båten "full". Några
av passagerarna såg mer än lovligt vingliga ut.... Inte jag och mitt
sällskap skall tilläggas, vi drack lite lagom med vin till räkorna.
Tur med vädret hade vi också, det var väldigt vackert ute på
Västeråsfjärden i kvällningen med en lysande go sol!

Det var trevlig stämning ombord och vi blev underhållna av
en kille som spelade gitarr och sjöng. Naturligtvis var det
även allsång, eller ska jag kalla det allvrål =) Stämningen var på topp
bland alla. Kan också rekommenderas!

Idag på eftermiddagen skall vi iväg och gratulera goa barnbarnet
Colin. Han fyller 8 år imorgon men vi grattar idag. Det ser jag
verkligen fram emot. Stora killen!!

Vacker vy från M/s Tor

Kommentarer
Postat av: Helene

Vill bara säga tack och att jag är såå nöjd med halsbandet...så fint.

Kram

Helene

2009-05-24 @ 13:11:05
URL: http://helenes.bloggagratis.se
Postat av: Helene

Vill bara säga tack och att jag är såå nöjd med halsbandet...så fint.

Kram

Helene

2009-05-24 @ 13:11:31
URL: http://helenes.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0