Vicken da'

Ja det må jag säga...vicken da'.

Hemkommen från bilmarknad på Johannesbergs flygfält
kan jag konstatera att dagen har varit helt fantastisk.
Solen har skinit och jag har sålt över förväntan bra!! Skönt
med tanke på sista mässan där jag knappt fick ihop till hyran
för det kom så lite folk.

Jag har sålt smycken, kort, skinnbrallor, jeans, skor och
tom. provdockan som stått i flera år till ingen glädje, blev såld!
Jag säger då det. Känns fantastiskt underbart. Verkligen rätt
forum för mina grejer.

Kort kommer bara jag orkar lägga in dem i datorn. Nu blir det
vila i kväll för det tar på krafterna att vara ute på flygfältet en hel
dag i solen...men kul var det.

Kommentarer
Postat av: TT

Vad roligt att det gick så bra!

Kram!

2009-05-03 @ 19:56:35
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

Skönt att du fick kompensation för mässan i Sala.

Hade jag vetat att du hade en provdocka hade jag köpt den för längesen.

2009-05-03 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0