Bilbesiktning och fler kort...

Bilbesiktning hör inte till det som jag tycker är roligast här
i världen! Nu är det ju så att det måste göras, så jag får väl
bita ihop och fixa det innan jag skall jobba på Lögis idag! Hrmmfph...

Idag börjar resten av mitt liv! Det vill säga att nu är det slut på
vikariatet i Sala och jag börjar här i stan igen. Skall jobba ca 15
timmar/v i butiken på Vasagatan och jag har även fått lite timtider
på baden. Den här veckan och även nästa skall jag åka en heldag
till Sala och hjälpa till där med fakturering osv. Sedan skall väl den
nya butikdansvarige vara på plats får vi hoppas!

November säger almanackan och jag säger: grått, trist och kyligt!
Nu kommer den här tiden när jag går omkring och fryser nästan
jämt. Spelar ingen roll att jag tar på mig en massa kläder, det sitter
liksom inombords på nåt sätt. Längtar redan till våren!!


Det här kortet får symbolisera bilbesiktningen...


Ganska tänkvärda ord tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefina kort! Så söt ängel!

2009-11-03 @ 10:12:28
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina och tänkvärda =)

2009-11-09 @ 23:19:56
URL: http://enbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0