Från sjuklägret...

...nejdå, så himla farligt är det faktiskt inte som tur är. Huvudet o halsen värker,
men jag har inte lika mycket feber idag. Hade varit tufft att jobba, så jag är glad
att jag ringde mig sjuk igår även om jag inte gillar att behöva vara hemma!!

Gårdagen tillbringade jag i sängen och soffan frysandes, svettandes och sovandes.
Proppade i mig massor med medikamenter och när guben kom hem sa han att det
luktade örter o vitlök i hela huset...hi hi.

Tror och hoppas att det kan lindra så jag blir pigg fortare! Vill definitivt inte
drabbas av nån nöff-nöff-sjuka!! Så det så!!!!!

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad skönt att du känner dej bättre.

Fortsätt så.

Kram

2009-11-21 @ 13:10:21
Postat av: Milla

Heja mamma!! Jaga bort alla bacilusker bara!!

2009-11-21 @ 19:17:23
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0