Tung fredag....

Vaknade i morse och konstaterade att idag känns det inget vidare.
Har ju känt mig lite krasslig i en veckas tid nu, men trodde det höll
på att vända igår. Idag är huvudet tungt, halsen svider och kroppen
värker...Vad är detta?

Nu måste det vända snart för det är jättejobbigt att gå och känna sig
så här "halvdan" hela tiden.
Jobbar heldag på K-badet idag, på Life i morgon och på Lögis på
söndag. Ångrar nästan att jag tackade ja när AB ringde ang. söndagen.
Hade nog behövt vila, åtminstone som det känns idag! Usch...

Hoppas på en bättre dag i morgon....


En sån här varelse skulle jag behöva stöd av idag.....


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag har skickat dej en sån där varelse. Titta in på din mail.

2009-11-20 @ 18:08:38
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0