Nya kort och Grattis Britt på födelsedagen

ETT BAMSEGRATTIS TILL KÄRA SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN!

Sååå skönt att vara ledig idag!

På förmiddagen skall jag till goaste väninnan och prata bort
en stund och sedan är jag bjuden på lunch hos mammisen!

Igår efter jobbet blev jag bjuden på restaurang av två "tjejer"
som har affären Old Friends i Gallerian i Sala. Jag trodde vi
skulle gå ut och äta och betala var för sig, men så bjöd de mig
på maten för att jag skall sluta i Sala. Blev så glad, vilken
överraskning! Åt en supergod fisk på planka. Mmmmmmm....

Idag skiner solen för första gången på länge. Kanske det tom blir
läge för en långpromenad på eftermiddagen.

Ett par nya kort ur den senaste kreativitetsperioden...he he



Ger mig lite sommarkänsla...



En hälsning till alla krassliga härute...


Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt med ledigt! Jag och barnen är också lediga. Snygga kort! Gillar de busiga bokstäverna på den nedersta!

Hälsa C ch mormor! KRAM!

2009-10-28 @ 09:37:20
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fin kort.. Love jo mom!

2009-10-30 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0