Regnig söndag....

Nu har det varit tråkväder hela veckan! Är så innerligt trött
på regn och rusk!!

Jag tror det är vädret som gör att man känner sig lite sliten,
åtmisnstone inbillar jag mig det. Iofs har det varit en 6-dagars
vecka för min del med kampanjer o annat på jobbet.
Nu är det en vecka kvar tills jag överger Sala och kommer
tillbaks hit till Västerås. Både skönt och vemodigt måste jag
säga.

Annars ingenting nytt vad gäller ansiktsförlamningen. Går och
väntar på kallelse för att kolla nervaktiviteten i ansiktet. Hoppas
det blir före jul. Nu har jag inte fått ta mina botoxsprutor pga
att jag måste vara fri från botoxen när de gör undersökningen
med nålar i ansiktet. Jag märker stor skillnad vad gäller funktionen
på höger sida. Har inte tänkt så mycket på det tidigare, men förstår
nu vilken nytta dessa injektioner gör.

På tisdag skall jag gå ut och äta med två "tjejer" som jobbar i samma
galleria som jag i Sala. Det ser jag verkligen fram emot. På onsdag är
jag ledig och skall träffa min goa väninna C. Det skall bli sååå trevligt!
Torsdag blir min sista dag i Sala för på fredag jobbar jag i Västerås och på
lördag är jag ledig!

Fredag kväll blir det ett besök hos min systerdotter som fyller 40,,,hur
nu det gick till. Lördag har jag tagit ledigt, för då är det scrapyra här i
Västerås nere på Växhuset. Det kan man inte missa!!! Ska bli sååå
himla kul att gå dit med dotter Milla!

Veckan som kommer blir med andra ord ganska händelserik!


Kommentarer
Postat av: C

Visst är det tråkigt väder :( man kan inte annat än bli hängig. Hoppas du snart får kallelsen så du får det överstökat och kan börja ta sprutorna igen. Inte kul att göra uppehåll.



2 dar kvar till onsdag ;)

Kramizar

2009-10-26 @ 07:41:33
Postat av: TT

Skönt att slippa åka i fortsättningen!

Jag är också trött på det gråa, suck!

Ha en bra dag, kram!

2009-10-26 @ 08:36:26
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Nu är det verkligen grått... det här är det värsta med hösten! De soliga dagarna tycker jag om! Åh, vad jag ser fram emot lördag!! KRAM!

2009-10-26 @ 10:18:09
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Petra

Kraaam tillbaka <3

2009-10-26 @ 20:16:24
URL: http://petera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0