Härliga lediga lördag

Vaknade upp i morse och insåg att jag har ledig lördag!
Drog mig en extra stund innan frukosten, sååå skönt.
Ute skiner solen och jag tror bestämt jag skall ge mig
ut på en liten promenad!

Var med kära mamma igår och handlade kläder åt henne,
hon skall på bröllop idag. Vi blev bjudna på lunch på
Johnnys restaurang ute vid flyget...mums! Tack Kalle!!

Så himla mysigt att umgås några timmar med min goa
älskade mamma! Tyvärr blir det inte ofta tillfälle till det
vilket jag tycker är synd! Hon är relativt pigg med tanke
på att hon iaf är 83 år. Huvudet är det inget fel på, det
är hennes ena knä som är besvärligt, plus att hon har
lite kärlkramp emellanåt!

Avslutade gårdagen med pizza och en öl tillsammans med
"guben". En bra avslutning på en ledig fredag och en ganska
dryg arbetsvecka. Tjejen som jobbar tillsammans med mig
i Sala blev sjuk, så jag har jobbat må-to 8,5 timmar varje
dag utan rast! Fanns ingen annan att ta hjälp av. Nåja, jag
överlevde det också, men desto skönare med ledig fre-lör!

Idag är det som sagt vackert väder och jag ska försöka ta
tillvara dagen på ett bra sätt!

♥Var rädda om er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0