Uppdatering av besöket på Karolinska

Hemkommen igen från Karolinska sjukhuset.

Det som händer nu är att jag skall undersökas av
en neurolog som med hjälp av nålar skall kolla
nervfunktionen på den förlamade sidan av ansiktet!
Innan något annat kan göras måste de veta hur
mycket funkton det finns kvar i nerverna. Är de helt
"döda" eller finns det nåt liv i dem.

Beroende på resultatet av den undersökningen tar
doktorn sedan ställning till hur vi skall gå vidare. Om
det blir någon operation eller om jag kan få hjälp på
annat sätt! Det värsta är att jag får inte ta min botox
injektion innan denna undersökning är klar. Skulle
haft en ny sådan nu annars. Märks iaf att botoxen
gör mitt ansikte mer rörligt, för nu känns det inte kul!

Intet är som väntans tider....

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det kommer bli sååå bra mamma! Jag håller alla tummar och tår för att de skall hitta ett sätt att underlätta allt detta för dig! Du är tapper min kära mamma! Jag beundrar dig! Kram

2009-09-17 @ 00:19:16
URL: http://enbea.blogg.se/
Postat av: TT

Jag hoppas innerligt att det kommer att gå och fixa! Kram!

2009-09-17 @ 09:48:29
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Tina



Min bästa moster du har alltid varit så tapper så det kommer att ordna sig.

2009-09-18 @ 14:20:34
Postat av: Ullis

Håller tummarna för dig Berith!

Kram Ullis

2009-09-22 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0