Årets första tussilago!

Tog en liten tur i trädgården idag i det fina vädret och hittade
årets första tussilago! Bildbevis kommer!! Hann precis få en bild
av tussilagon innan jag höll på att svimma över densamme! Det bara
svartnade för ögonen och jag tänkte att nu dimper jag....

Som tur var höll guben på ute på gården så han hjälpte mig till en stol
så jag fick sätta mig ner. Tänk att det ska behöva vara så jäkla besvärligt
innan jag piggnar till!!!! Nu ligger jag här i sängen o tar det lugnt ett stund
och återhämtar mig.....

Kommentarer
Postat av: Bettan

Oj Oj Vännen!

Villken resa hoppas att du snart känner dig bättre.Skall bli kul att få se ditt nya jag. Tror nog att jag skall lägga mina funderingr på detta långt upp på en hylla. Får vara glad för sin snea nuna. Kram på dig.

2010-04-04 @ 19:20:52
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Milla

Oj då mamma! Ta det lilla lugna nu och låt tiden ha sin gång!

2010-04-05 @ 15:29:47
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0