Fredag

Hu vad dagarna går fort, även fast jag är sjukskriven och
gör just ingenting annat än sitter vid datorn eller löser korsord.
Kommer att bli en fena på korsord när sjukskrivningen är slut!

Har insett att jag inte kan börja jobba på måndag som jag hade
hoppats, utan får snällt stanna hemma sjukskrivningstiden ut!  

Är fortfarande svullen o blå runt höger öga och stygnen
i munnen är kvar + svullnaden. Stygnen ska ju lossna av sig själv
och jag måste ha tålamod (kan nästan inte stava till ordet) och
vänta som sköterskan på Karolinska sa när jag ringde dit igår....
Pannan är jätte världsöm och går nästan inte att röra utan att
det gör ont....men, men, det blir bättre undan för undan...

För övrigt verkar våren vara på väg, vi hade ju tom aprilväder
med snö i morse....he he he he. Nu skiner solen iaf.

Ha det gott alla goa härute!

Kommentarer
Postat av: Karin

Passa på att njuta av våren !!!!!

Tids nog får du börja jobba igen ........



Ha det bäst !!!



Kramen

/Karin

2010-04-16 @ 17:06:43
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Milla

Det är bra att du blir hemma och läker ihop ordentligt! Imorgon skulle det bli lite bättre väder också så då kan du ju passa på att njuta av våren under din solhatt :D Kram!

2010-04-17 @ 11:55:09
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0