Neeeej, jag vill inte...

Neeeej, nu är det inte kul!

Väcktes av guben strax före 6 i morse då han frågade
om han fick ta min bil idag. Hans startade inte.
Sömnig sa jag att då kommer jag ju ingenstans idag
(vi bor på landet). Han svarade att jag nog inte ville åka
nånstans ändå eftersom det var massor med snö ute!

Jag muttrade att han kunde ta bilen och trodde han skojade
med mig bara för att han skulle få ta min bil!
När mina sömndruckna
ögon så tittade ut, blev de genast vidöppna.
Det var verkligen massor med snö ute. Det måste ha snöat hela natten!!
Jag ljuger inte om jag säger att det ligger 8-10 cm på sina ställen!!
Du store min tid så det ser ut! :/

Antar att det är detta som kallas aprilväder?!?!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, fy man blev lite lätt deprimerad när man tittade ut. Fast idag är det fint igen :)

2010-04-23 @ 11:46:20
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0