Snurreri, snurrera.....är det Påskafton ida'?

Påskafton kom även i år!

Nu har det gått ganska precis 4 dagar sen min operation och jag
återhämtar mig så sakterliga. Det går väldigt långsamt tycker jag,
men å andra sidan är jag en ganska otålig person!! Det värsta är
nog att jag fortfarande blir så yrslig när jag är uppe för länge.

Har gjort ett par besök i pysselrummet och faktiskt fått ihop en
layout och två kort! Tyvärr fick jag betala för det genom att hela
världen tycks åka karusellllll........Ligger nu på sängen och hoppas
snurreriet skall ge med sig!

Skulle någon komma till mig idag och erbjuda en gratis ansiktslyftning
så skulle jag be den personen fara till ett jäkligt varmt ställe och ta
sin förbannade ansiktslyftning med sig!! Det är säkert. Tur jag inte
visste/förstod hur jäkligt det skulle vara efteråt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ni som eventuellt funderat på att lyfta lite här o där, tänk er noga
för, det är ingen rolig återhämtning, believe me! Det enda positiva hittills
är att jag nu är nere under 80 kg. Vägde 79.8 i morse och har nu "tappat"
6.6 kg! Alltid nåt!

Ha en underbar påskafton alla härute!




Kommentarer
Postat av: Syster

Billig fylla och ingen karusell. Stackars du men det blir bättre, en klen tröst men det bästa jag kan komma på just nu. :-)

2010-04-03 @ 14:52:43
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0