Aaaaaattjjjjooooooo.....

Nu verkar det som jag inte klarar mig längre.....

Har gått sen förra tisdagen och känt mig en liten aning
ur gängorna. Liiite svid i halsen o ont i huvudet i förra
veckan men inte värre än att jag kunnat jobba.
Folk runtomkring mig har varit förkylda, inte minst guben
som låtit som en riktig whiskydrickare ett par dagar...

I går kväll frös jag och det sved rejält i halsen och idag
känns det som halsen brinner plus huvudvärk och
snuva. Nyser dessutom som en tok....

Summan av kardemumman blir att jag stannar hemma
från jobbet idag. Min chef nere på Igor ville inte ha dit
mig som jag låter.....Nu åker alla tänkbara medikamenter
fram så får vi hoppas det ger sig till i morgon. Vill absolut
inte förlora de få timmar jag har....Dumma förkylning!!!!!

Aaaaaattjjjoooooooooooooooo.......................

Kommentarer
Postat av: Syster

Fy vad du är utsatt. Du måste väl snart ha slut på din förkylningsmeduzin. Krya på dej. :)

2010-08-30 @ 13:07:38
Postat av: C

Krya på dig vännen



Kramizar

2010-08-30 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0