Mot huvudstaden...

...skall strax ge mig iväg till Stockholm för ett återbesök
på Karolinska sjukhuset. Min doktor ville att jag skulle
komma så hon fick se i vilken utsträckning botoxen hade
gjort nytta.

Undrar sa flundra om hon har ett datum för operation också,
men troligen inte. Blir nog kallad på vanligt vis med ett brev.

Är så glad att guben har tagit ledigt och kör mig till Stockholm.
Jag tycker inte om att köra bil på vintern och jag kör definitivt
inte till Stockholm och irrar runt. Är alldeles för osäker på vägen
för att tordas det...ja jag vet, jag är harig när det gäller bilkörning,
men det finns annat jag är bra på istället...så det så!

Återkommer lite senare när vi varit där :-)

Kommentarer
Postat av: C

Förstår att du inte vill köra dit själv. Dessutom ska du veta att det finns MASSVIS med andra saker som du är bra på :)



Kramizar

2010-02-03 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0