Säljer en minilaptop

Är det någon som är intresserad av att köpa en minilaptop?
Jag vill sälja min eftersom jag knappt använt den. Har både en
stationär dator och en vanlig laptop och behöver inte minin.

Processor: 1,6 Ghz
Hårddisk: 80 GB
Arb.minne: Insall. 512, max 1GB
Anslutn: 3 USB
Minneskortläsare, webbkamera
Skärm: 10,2 tum

Hör av dig om du är intresserad så kan vi komma överens
om ett bra pris!

Har nu ätit enligt LCHF i 5 veckor och mår utomordentligt bra.
Jag håller mig väl mätt och suget mellan målen är borta!
Som grädde på moset har jag även tappat 3,6 kilo och dragit
in två hål på skärpet i midjan.

Alla andra "dieter" jag provat under mitt liv (ganska många) har
inneburit att man gått hungrig eller sugen stor del av tiden. Det
gör man definitivt inte här.
Jag äter minimalt med kolhydrater och ser till att få i mig bra
protein och fett. Tvärtemot det man tidigare lärt sig.

Är också noga med att utesluta alla konstiga tillsatser som finns
i det mesta ute i affärerna. Absolut inga E-nummer mellan 620-625,
de är totalförbjudna. Är innehållsförteckningen på ett livsmedel lång,
kan man vara säker på att det innehåller många tillsatser.

♥Kramen♥

Kommentarer
Postat av: TT

Jag har en man här som undrar vad du vill ha för mini-PC:n? :o)

2010-02-28 @ 17:21:04
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: TT

Oh, han vill så gärna ha den men får inga pengar förrän 19:e... du kanske inte kan vänta?

Om du kan så vill han även ha väskan.

2010-02-28 @ 18:56:41
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0