Färdigstädat

Nu är datarummet och pysselrummet färdigstädat!
Sååå himla skönt. Fattar inte att jag kan låta det
gå så långt innan jag tar tag i oredan.

Nu får jag tom. plats med min Easy Shaper inne i
pysselrummet. Easy Shaper är ett träningsredskap
med relativt många möjligheter. Ingen ursäkt längre
att vara lat!! Skall även fixa träningskort på F & S igen
så jag kan vara med på gruppträningarna. Börjar stelna
till ordentligt och det är inte bra! Synd att jag inte är så
mycket för att simma, annars är ju det en bra träning.

Nåja, nu ska jag inte rusa åsad, utan ta det så sakterliga
annars är det risk att jag tröttnar innan jag börjat!

Kommentarer
Postat av: TT

Easy shaper... hm... det låter kul, allt som är easy är väl bra!? :D

2010-01-07 @ 09:39:07
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0