Bättre o bättre dag för dag...

Nu känner jag mig återställd efter operationen! Har
fortfarande en liten svullnad kvar i läppen och en bit
upp i kinden, men ingenting som besvärar mig
nämnvärt! Så skönt att livet återvänt igen!


Här visar jag en lo jag gjort av ett gammalt svart-vitt foto på
den far jag aldrig lärde känna riktigt. Mina föräldrar skildes åt när
jag var ca 5 år och jag förlorade kontakten med min biologiska far
av olika anledningar. När jag blev vuxen letade jag rätt på honom
och vi fick kontakt med varandra igen. Är glad och tacksam för de
år vi ändå fick tillsammans. Han hann uppleva att få barnbarn innan
det var dags att lämna detta jordelivet!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jättesnygg och stilren LO. Gillar den!! Kram! Saknar dig också!

2010-05-13 @ 18:00:43
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Fin Lo du gjort.

2010-05-14 @ 10:47:29
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0