Äntligen botox

Idag har jag o guben varit till Karolinska på återbesök och jag har
äntligen fått min beskärda del av botox...Det har gått alldeles för
lång tid sen den förra behandlingen...men nu äntligen.....
I morgon eller övermorgon borde jag märka resultat av botox-
behandlingen. Nästa gång blir jag kallad efter 3 månader och inte
som nu fter 5 månader!

Vi väntar o väntar på att Annas o Andreas lilla kotte vill komma ut
i dagsljuset. Hon skulle haft i lördags, men man vet ju aldrig med
de små liven. Han/hon har det väl så bra därinne i värmen och vill
inte ut i denna kyliga och just nu, blåsiga värld! Nåja bebben kommer
väl när den tycker tiden är mogen....bara att vänta.....

 


Kommentarer
Postat av: TT

Ja, idag är det så blåsigt så kotten kan gott hålla sej inne! :o)

Första advent kanske han/hon vill uppleva i alla fall.

2010-11-24 @ 08:50:26
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0