Hej å hå, det rullar på.....

Vart tog första delen av oktober vägen? Nån som sett den?

Nu rusar tiden verkligen iväg med jobb och jobb och ännu mer
jobb. Inte många lediga dagar så här långt in i månaden, tror
det rör sig om 2 st! Jobb hela denna vecka tom lördag och då
har jag jobbat 13 dagar i ett sträck!!! Puuuuh.....Nåja, det blir
ju lite extra klirr i kassan nästa månad iaf. Har faktiskt betald
semester att ta ut och funderar på att ta en vecka när allt är
klart med ny butiksansvarig osv!

Silverbröllopsfesten jag var på var hur himla trevlig som helst!
Jättegod mat, trevligt sällskap och bra underhållning. Vad mer
kan man begära av en fest? Silverbröllopsparet har åkt på en
resa till Bali och det unnar jag dem verkligen...skulle tom kunna
tänkt mig att följa med...he he he ;):)

Hösten är här med kalla nätter och frostiga morgnar. Klar luft att
andas och vackra färger! För mig får det gärna stanna av nu!!!
Vinter? Nej tack, förutom julen då, som är mysig.

Nu går vi bara och väntar på att Annas o Andreas lilla kotte skall
göra sitt intåg i denna värld. Den 20 november är det sagt och
intet är som väntans tider.....

Ha det gott till nästa gång vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anna

hi hi snart så kommer "kotten" mormor =) <3 Love you!

2010-10-17 @ 19:27:50
Postat av: Syster

Har du hört nåt om butiksansvarig som du sökt...:)

2010-10-17 @ 20:10:18
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Berith

Har inte hört nåt om jobbet ännu....

2010-10-18 @ 08:16:58
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0