Julkortstillverkningen....

....är i full gång!

Ja just det, nu har årets julkortstillverkning tagit fart!
Har gjort 6-7 st nu på eftermiddagen!

Har varit ledig idag och bara tagit hand om mig själv och gjort
sånt jag tycker är roligt! Det har blivit för mycket jobba utan vila
på sista tiden och jag kände mig nästan sjuk igår. Totalt utarbetad
och slut. Ringde badet och hörde om de kunde ordna nån annan
till idag och det gick efter lite pusslande! Tack Nettan!

Man ställer ju upp så mycket man kan när någon är sjuk, men det
finns gränser och nu är jag där. Måste tänka på min hälsa också,
är ju inte 25 längre även om jag tror det ibland ;-)

Bilder på julkorten kommer så snart det blir bra ljus att fota dem i!

♥Kramisar♥

Kommentarer
Postat av: TT

Oh är du redan igång!

2010-10-22 @ 21:53:13
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0