Matlådor och eget smör...

Söndag och regndis ute. Mig gör det inte så mycket, jag hade ändå
tänkt ägna dagen åt att göra nästa veckas matlådor och eget smör.

Hösten närmar sig med stormsteg, snart är vi inne i oktober och sen
brakar det på....Hoppas vi får en bra o fin höst, både vad gäller väder
och att vi alla får vara krya o friska!

Annas bäbis är i antågande runt 20 november och jag ser fram emot
att bli mormor igen! Det är en härlig känsla att se de små liven växa
upp och bli sååå fina. Är ju redan stolt mormor till två underbara
barnbarn och "extramormor" till två.

Vad gäller jobb så hoppas jag på förändring. Riktigt hur vet jag inte, men
det är ganska jobbigt ibland att hoppa mellan olika jobb. Är ju inte helt
ung längre och skulle önska mig lite mer stabilitet på jobbfronten.

Nehepp, nu är det dags att sätta igång med nästa veckas matlådor, det
blir fläsk med löksås, köttfärsbiffar, laxfilé, karréskivor......

Eget smör ska jag också göra, blir spännande att se hur det blir...

♥Var rädda om varandra♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Bästaste mormor =)

2010-09-14 @ 13:22:48
Postat av: Syster

Jag vill veta om det blev bra med "eget smör". Även hur du gjorde. Kram

2010-09-15 @ 13:28:45
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0