GI fas 2 Balans

Har nu kört 2 veckor med GI fas 1 Rivstart. Det har gått bra och
vikten har minskat med 3.4 kg och midjan med 4 cm.
Som grädde på moset mår min mage bättre också!

Den här veckan lägger jag till lite kolhydrater i form av bönor och
frukt, men det är fortfarande väldigt lite. Utvärderar när denna 
vecka har gått och ser om jag fortsätter så, eller om resultat
uteblir kanske jag återgår till fas 1. Vi får se :))

Ute är det 4 grader plus o regn! Inget typiskt decemberväder alltså
och jag antar att det är halt härute på småvägarna!

Idag blir det en lååång dag, först ska jag jobba 9.45-12.45 på ett
ställe o sen iväg o jobba 14.30-20.15 på nästa......Vad gör man inte
för sina jobbarkompisar :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är mamma! :) och plikttrogen! Löve jo!

2011-12-13 @ 23:10:40
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0