GI rapport o julbord

Ja, efter 3 veckor med GI konstaterar jag följande.

Vikt: minus 4,6 kg
Midja: minus 5 cm

Det fungerar jättebra, så det är bara att fortsätta på den inslgna
vägen!

Det gick jättebra på julbordet i går kväll också. Jag åt av
den goda sillen o laxen och tog lite av det kallskurna också. Åt
endast en liten potatis till det. Hoppade över varmrätten och tog
en bit kladdkaka som jag inte ens åt upp....det var äckligt sött!
Till detta drack jag en lättöl o smuttade på en snaps som jag lämnade
kvar över hälften av. Blev bjuden på snapsen, annars hade jag aldrig
köpt den. Var inte gott....

Annars var det jättetrevligt igår kväll, god mat och trevliga arbetskamrater,
mycket skratt o en del dråpliga historier från arbetet...he he.
Skönt att få skratta av sig lite....

Idag ligger det ganska mycket snö ute på gården, vilket ogillas skarpt!!
Har januaris händelse med halka o bruten handled i färskt minne och
det gör att jag inte gärna promenixar i snö o halka. Kör inte heller
bil mer än absolut nödvändigt!!

Nåja, ledig idag o senare ska vi till goda vänner för födelsedagsfirande!

Ta det lugnt i snö o halka :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Va duktig du är fina fina mamma! vad sägs om att ge mig lite inspiration?

2011-12-18 @ 22:44:33
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Milla

Imponerande!! Häng me och träna i veckan vettja :)

2011-12-19 @ 10:24:56
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0