Uppdatering fästingbett

Doktorn trodde inte att det var borrelia, utan en infektion jag
fått i själva såret. Han ritade runt det röda och sa att jag skulle
kolla att det inte spred sig utanför ringen....

I går började det sprida sig utanför o i morse var det ännu mer
utanför...Ringde Citypraktiken o fick komma dit på förmiddagen.
Han tycker fortfarande inte att det ser ut som en borreliainfektion,
för de har ett väldigt speciellt utseende enligt doktorn. Däremot har
jag helt klart en infektion säger han. Vad som orsakat den kan man
inte veta, kan vara smuts som kommit in i själva bettsåret.

För att vara på den säkra sidan skrev han ut Kåvepenin som jag
skall äta i 10 dagar! Nu hoppas jag verkligen att den här historien får
ett slut. Det tar väl ett par dagar innan penicillinet börjar verka.

Hoppas, hoppas att det är the end of the story!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hoppas verkligen att det blir bra nu!! Kram

2011-07-22 @ 22:56:04
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0