Livet e rätt ok ;-)

Måste säga att jag trivs ganska bra med livet just nu. Har
kommit igång bra med träningen o trivs på det lilla gymmet.
Idag var jag först o gymmade efter jobbet o på det blev det ett
besök på relaxen. Det är gratis för medlemmar på onsdag
eftermiddagarna. Så himla skönt att sitta i bubbelpoolen, ta en
god smoothie o bara njuta. Att de sen bjuder på sköna Kerstin
Florian produkter till dusch o hårtvätt, gör ju inte saken sämre!

I måndags kväll var jag barnvakt åt lilla Agnes så Anna kunde
komma iväg på yogan. Inga som helst problem med barnvakteriet,
jag sjunger några barnvisor o det lilla grynet somnar så sött!
♥Kärlek♥

Nu ser jag fram emot kryssningen på lördag!




Kommentarer
Postat av: Anna

Bästa mamma/mormor! Puss

2011-06-03 @ 21:48:39
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0