Regn, regn, regn

I morgon är det första advent och regnet öser ned! Ur led är tiden!!
Som jag sagt tidigare är jag ingen älskare av snö och vinter,
men det är iaf bättre än detta. Inte ens en groda kan väl trivas ute i det här vädret.
Nu får det snart bli februari så vi får åka tillbaks till USA och Texas mfl ställen.

Finns Vilda Västern i verkligheten eller är det bara på film?
Ja, döm själva, men den här synen mötte oss på ett par ställen i Texas
och New Mexico när vi var där i feb/mars 2005.

image91

Kommentarer
Postat av: Helena

Så kan det gå när man får äga vapen hur som helst.........jag ska till USA i februari med. Till LA. Ska bli skoj!
/Helena

Postat av: Helena

Jag åker den 8 februari och kommer hem den 16 febrari. Vi ska på CHA (mässa för scrapbooking med 1200 utställare ) Inte illa va?
/Helena
ps jag har inte dinmailadress ds

Postat av: Syrran

Klart att Vilda Western finns. Du får inte tvivla.

2007-12-03 @ 16:17:31
Postat av: Linda

Vad fint det blev!
kram

2007-12-05 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0