Glädjetårar

Hur mycket glädjetårar kan man ha inombords? Jag har använt
en hel del av mina nu under ett par dagar!

Idag igen fick jag 2 st RAKAR. En från Helena på Landstoken och
en från Cia på Hobbyhuset. Tusen tack till er båda. Jag blir så
förundrad över att det finns så otroligt gulliga människor!!

Var på akupunktur igår igen efter min envisa förkylning. Har haft
ett uppehåll på 3 veckor och hoppas att jag kan fortsätta
behandlingarna utan avbrott nu. Måste helt enkelt bli av med
den här förlamningen före februari då vi planerar att åka till USA.

Det får inte komma någonting i vägen för det!!!  Med så mycket
vänlighet och kärlek runtomkring mig kommer det att gå bra,
jag känner det. Hoppet har kommit tillbaks igen mycket tack
vare alla goa rara människor.
Nu skall jag montera stämplar ;)

♥♥ En hoppfull Berith ♥♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Underbart att höra mamma!! *kram* ♥♥♥

2007-11-28 @ 12:22:39
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Carina

Jag gläds med dig min vän. Du är värd all vänlighet och kärlek som finns. Ikväll tänder jag ett ljus bara för dig. Hoppas du snart blir bra igen.

Kram

2007-11-28 @ 19:34:06
Postat av: Helena

Flyga låter bra tycker jag...........det hjälpte ju mig. Så res du :)
Kram
Helena

Postat av: Rosen

Tänker på dig mest hela tiden. I dag skall jag skicka extra mycket energi till dig.

2007-11-29 @ 06:44:03
Postat av: Cia

Sänder ett par styrkekramar!

Cia

2007-11-29 @ 12:59:49
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0