Lördag morgon

Den här helgen är min jobbarhelg. Jobbade till 21.30 igår
kväll och jobbar både lördag o söndag.

Fick en utmaning av Bettan som jag svarar på här:

VAD HETER DU?
Jag heter Berith

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?  Blå pyjamas

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Rix fm

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Jobbade och kollade TV en stund

VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Havregrynsgröt

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Strax ovanför nollstrecket.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min dotter Camilla

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögonen

GILLAR DU PERSONEN SOM UTMANADE DIG? Har inte träffat henne fysiskt,
men hon verkar vara en trevlig person. (Blogg o mailkontakt).

HUR MÅR DU IDAG? Lite morgontrött.

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Cappucino

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? En god whiskey

FAVORITSPORT? Är ej så sportintresserad.

HÅRFÄRG? Mellanbrunt (numer grått om jag inte färgar det)

ÖGONFÄRG? Blågröna

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång

SYSKON Å DERAS ÅLDER? 3 syskon, 46, 51 och 64

FAVORITMÅNAD? Maj

SENASTE FILMEN DU SÅG? ?

FAVORITDAG PÅ VECKAN? Får bli lördag

FAVORITHOBBY?
Scrapbooking, kortmakeri och smyckes-
tillverkning (ligger lite nere just nu).

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nej

FAVORITLÅT(ar) The Man in Black, Johnny Cash

SOMMAR ELLER VINTER? Sommar

KRAMAR ELLER KYSSAR? Både och.

HUR BOR DU? Rött hus på landet

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Allt mellan himmel
och jord

HUR SER DIN MUSMATTA UT? Blå stoppad med en kudde.

FAVORITSPEL? Patience..

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej

ÄR DU ROMANTISK? Ja

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja

VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Jag jobbar

VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 08.03

FAVORITMAT? Enchiladas

Jag utmanar: Milla

Kommentarer
Postat av: Bettan

Kul att få läsa lite mer om dig. Hoppas du får det bra på jobbet i helgen.
Kram

2007-11-17 @ 10:42:50
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Syster

Hmmm Jag är bara 63 (tror jag) Kram :-)

2007-11-17 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0