Mer glädjetårar...

....som runnit idag! Trodde inte mina ögon när jag hämtade
posten idag. Jag hade fått ytterligare 2 st RAKAR!! Den ena
var från Stämpelboden och den andra från Helenas. Nu har
jag material att pyssla med ett bra tag. Tack!!

En annan rolig sak som hände igår var att jag blev uppringd
av Bettan som jag bara haft kontakt med via bloggen. Sååå
himla trevlig!! Jag pratade även med Helena på Landstoken,
även hon en supertrevlig tjej.

Jag tycker faktiskt att det ser ut som munnen blivit lite bättre
bara på ett par dagar. Kan det vara den massiva omtanke
och kärlek jag fått på sista tiden? It's in the air =)

Kramisar till er alla!!!

Det här har jag gjort av RAKEN från leamon (Monica)
image88

image89

image90

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh du är ju så himla duktig på att göra kort!! Superfina! Jag tyckte du såg bättre ut när jag såg dig idag.. *glad*

2007-11-29 @ 15:47:39
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: monica

superfina blev korten!!!
ha det gott!
*kram*

2007-11-29 @ 18:37:42
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Syrran

Jag är så stolt att ha en så kreativ och duktig syster.

2007-11-30 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0