Sammanfattning av veckoslutet

Söndag kväll. Har jobbat hela helgen och därför inte hunnit med
att skriva förrän nu.
I fredags var jag på sy- och scrapmässan i Sollentuna och det
var så underbart kul. Jag var som ett barn på julafton, eller som
en kalv på grönbete!! Hade verkligen jättekul tillsammans med
min dotter Milla och hennes väninna Moe.
Köpte massor!

Har äntligen fått mina efterlängtade änglastämplar från Poppes
Stämplar. De heter Angel and Angels Sayings.
Jag har alltid älskat änglar


image50
Papperet är från Fancy pants design

image51
Papperet från My Minds Eye

image52
Här är papperet från Scrapbour, Calambour

image53
Papper Figgy Pudding från Basicgrey

image54
Papper är Cratepaper

Kommentarer
Postat av: Madde

Himmla fina kort Berith, tror jag ska ta och beställa några såhär inför julen :D KRAM

2007-11-04 @ 21:54:16
Postat av: Milla

Åhh så fantastiska!! Änglarna är sagolika! Äntligen!

2007-11-04 @ 22:32:08
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Carina

Åh, vilka underbara kort. Älskar också änglar :)
Kram min vän

2007-11-05 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0