Greetings from New Mexico

Hello White Sparrow, thank you for visiting my blog,
it makes me so happy!!

Har fått hälsningar från New Mexico. Blir så glad.

När vi var i USA åkte jag och mannen på en Road Trip på
10 dagar, där vi bla var i New Mexico. Vi åkte igenom ett
ställe som heter Mayhill där vi bestämde oss för att fika.
Där träffade vi White Sparrow som är indian och hennes
man Tom. Jättetrevliga människor och supergästvänliga.
Vi blev inbjudna till deras hem och blev kvar en lång stund
och bara trivdes.

Jag och White Sparrow har haft lite mailkontakt och nu har
hon skrivit här i bloggen!!

Besök gärna hennes hemsida och läs lite av den underbara
poesi hon skrivit. Ni hittar henne här: http://www.whitesparrowwigwam.com/

Träffade även min goa väninna Carina igår! Såååå roligt att se
henne igen. Hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång!

Av någon anledning går det inte att skapa en länk här på sidan, vet
inte vad som är fel.

Mayhill, New Mexico
image162




Kommentarer
Postat av: Carina

Jag tyckte också att det var roligt att träffa dig. Det var så skönt att sitta ute på altanen i solskenet och fika med dig. Tusen tack för garfield och ängeln.
Kram

2008-04-23 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0