Söndag eftermiddag

Tänk att tiden går så fort....har varit hemma en dryg
vecka från USA nu! Fortfarande har jag inte scrappat
nåt, men det kommer väl!

Träffade mina barnbarn idag och det är alltid lika roligt
att se dem. De är bara sååå goa båda två.
Annars har det inte hänt nåt speciellt som jag kan
berätta. Dagarna går sin gilla gång och man jobbar
och går på som vanligt.

Sitter och lyssnar på lite musik och minns hur det var
när jag träffade Billy Joe Shaver i USA. För er som inte
vet vem han är kan jag berätta att han är en låtskrivare/
sångare inom främst Countrymusiken. Vår vän Hasse
som vi hälsade på i USA har spelat basgitarr för Billy Joe
en gång i tiden.
Vi träffade Billy Joe när vi var där för 3 år sedan och nu fick
vi äran att träffa honom igen! Mycket trevlig och duktig artist.

image145

image146

image148


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha jag kör på hit och dit sålänge jag orkar ;) Vad cool billy joe ser ut! Som en riktig gammal country räv! Vi ses imorgon det ska bli trevligt! Kramisar

2008-04-06 @ 20:35:44
Postat av: Jen

Kolla gärna min nya blogg :)
Kommentera vad du tycker!

2008-04-07 @ 17:35:01
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Milla

WOW! Han är ju för cool Billy Joe.

2008-04-09 @ 10:14:24
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0