Lördag

Hå hå, ja ja, det har inte varit alltför mycket aktivitet här på sidan
på sista tiden. Får väl skylla på att det är så mycket annat runtomkring!
Man jobbar, äter och sover känns det som just nu. Har inte mycket
inspiration till kortmakeri eller scrapbooking....Det kommer säkert
tillbaks när höstmörkret börjar sänka sig över gamla Moder Jord!!

Idag ska vi åka på en Ford V8-picknick. Det är samling i Örsundsbro
och sedan åker bilarna en bestämd väg där det är olika frågor uppsatta
efter vägen. Ungefär som en tipspromenad fast med bilar. Avslutning
blir på Fordsta Gård där det blir prisutdelning och grillning.

I år ska Kalle och jag ha hand om en av stationerna där deltagarna
får gissa från vilket år olika verktyg är. Man måste ju låta någon annan
få vinna tävlingen nåt år....tihi! Vi har faktiskt vunnit 3-4 gånger så
det blir kul att vara funktionär i år. Måtte det bara inte regna!!!

Ha det så bra mina vänner och fortsatt trevlig sommar


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt. Hoppas ni får en härlig dag utan regn, det ser lovande ut iaf:)

Kram

2008-08-09 @ 12:13:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Milla

Vi hade skitkul igår Pernilla å jag. Blue moon bar hamnade vi på och stod i schlagerbaren och sjöng å dansade tills vi var hesa. Längesen jag var ut.

Hoppas du får en bra dag på jobbet idag. kram

2008-08-10 @ 11:47:34
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0