Det gick bra...

Ja, det gick riktigt bra på min första dag i Sala. Det är ju
en liten fin nyöppnad butik, så allt är jättefrächt!
Kassavana har jag sedan måååånga år, det är bara
systemen som skiftar. Sortimentet är också nytt, även
om det är ett intresse jag har. Ska läsa på lite om
vitaminer o mineraler...en helt annan värld än den jag
är van vid på Lögarängen :)

När min "gube" kom hem på kvällen tyckte han att vi skulle
åka in till stan och äta på Hong Kong, så det gjorde vi. Lite
firande av min första dag med nya jobbet.
Beställde Fyra Små Rätter och det smakade jättegott och
sååå skönt att bara sätta sig ner och inte behöva tänka på matlagning.
TACK min "gube".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0