Jaha, de va de...

Annandag jul och allt är som vanligt igen! De va de...

Nu låter jag kanske luttrad, men jag tycker inte julen är
så himla märkvärdig längre. Skillnad var det när barnen
var små och bodde hemma. Då var det kul att pyssla och
göra fint för deras skull. Nu när det bara är guben och jag
blir det nån enstaka prydnad som åker fram.

Inför denna jul gjorde jag massor med egna julkort och det
har blivit väldigt uppskattat. Tack alla ni som köpt julkort av
mig. Det gläder mig sååå att ni tycker om det jag skapar!

Det som jag uppskattat mest var att äntligen få umgås
med min älskade familj. Först under vår jullunch och senare
på kvällen hemma hos barnbarnen. Det är inte ofta vi kan träffas
alla på en gång pga våra obekväma arbetstider.

En sak som jag äntligen lärt mig till i år var att inte köpa en massa
mat som man sedan får äta i en vecka. Allt räckte perfekt och vi slipper
äta rester! Hurraaaaa!!!!

Nu går vi mot ett nytt år och jag hoppas av hela mitt hjärta att
2009 blir ett bra år! Det sista året har jag ju drabbats av både
det ena och det andra. Det stryker jag nu ur almanackan och
ser fram emot ett Nytt Friskt År!!

Ett par nya grattiskort har jag att visa.



Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka fina kort! Även vi hade alldeles lagom med julmat i år! Så himla skönt. Skinka finns kvar förstås med annars är det lugnt.

Tänk att det snart är 2009... jag hoppas att det blir ett kalasår!

Älskar dig finaste mammis!! KRAM!! /Milla

2008-12-26 @ 15:54:22
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Önskar dej och din familj ett underbart 2009.

Gott Nytt År

2008-12-26 @ 17:08:49
Postat av: Spooky

God fortsättning önskar jag er :)

2008-12-27 @ 19:51:08
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0