Kalabaliken i Bender...

...har väl de flesta som läst historia hört talas om. Idag var
det Kalabaliken på badet.

För att göra hisorien kort så blev en av våra äldre badgäster
neddragen på golvet och skallad när han påpekade för en
annan gäst att han skulle ta av sig skorna uppe i omklädnings
rummet. Efter lite turer fram och tillbaks slutade det med att
lagens långa arm kom och förde bort förövaren.

Det var som på den amerikanska serien Cops,
fast lite försvenskat! Herregud vad somliga kan ställa till det
för sig redan på förmiddagen!!

För övrigt mår jag inge bra just nu. Gick hem från jobbet idag
med huvudvärk och en aning illamående. Känner mig helt
slut och matt. Vi får se vad det blir av det hela. Avvaktar
morgondagen! Till råga på allt har jag jätteont nere i ryggen
och är livrädd att det ska sluta med ryggskott! Har ju haft ett
par stycken sådana och vill inte ha ett till!! Neeeeeeeeeeeeeeeej!
Det blir Alvedon och vetekudde till natten.

Ett par nya kort att visa!



Kommentarer
Postat av: TT

Men herre gud! Sanslöst, stackaren... det blir fasen bara värre och värre.

Jättefina kort! Kram

2008-12-09 @ 22:26:05
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag gillar dina kort.

Tack för det du skickade.

2008-12-10 @ 13:53:21
Postat av: Milla

Kanonfina kort! Vad är det för folk på ditt jobb egentligen? Pepparkakstjuvar, hulliganer och bitchar. TUR att de flesta faktiskt är trevliga!!

2008-12-10 @ 16:06:16
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Berith

Jag håller med Milla där! De flesta är faktiskt väldigt trevliga och jag har fått höra efteråt att incidenten med skallningen inte var så farligt som det först lät! Hå hå ja ja, så kan det gå!

2008-12-11 @ 07:32:28
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0