Vitt vitt vitt

Då fick jag väl så jag teg....ha, ha, ha! Att man aldrig lär sig...
Tittade ut alldeles nyss och konstaterade att det snöar så
det räcker och blir över! Det formligen vräker ner och måste
ha gjort så ett tag med tanke på snömängden som ligger
på backen. Hoppas det inte ställer till nåt elände när jag
ska till jobbet bara. Gården är snart helt igensnöad och jag
misstänker att vägen upp till Badelundavägen inte är nådig
att åka på!! Hå, hå, ja, ja!!

Annars ingenting speciellt som hänt. Livet går sin gilla gång
med arbete och vardagsliv. Känner mig lite trött och sliten
just nu och har en tuff vecka med 7 arbetsdagar på raken.
Nåja, det är väl bara att bita ihop.




Kommentarer
Postat av: Syster

Lilla syster kan du inte önska "lite" lagom.

Fina kort som vanligt.

2008-12-04 @ 13:48:34
Postat av: TT

Var inte orolig, det försvinner... tyvärr.

Vore i alla fall skönt med lagom med snö till jul!

2008-12-05 @ 07:02:21
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Kanonfina kort!! Jättefint med silverplupparna på blomman.

2008-12-06 @ 15:03:34
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0