Älskade barnbarn

Tänk så mysigt det är att få rå om sina barnbarnen stund ibland.
De är så härliga de små liven.

C är som en liten ingeniör, han kan pillra ihop de knepigaste byggsatser.
Han är dessutom en dängare på att räkna.
Tänk när han kom upp en kväll efter läggdags och säger till sin mamma:
Mamma, vad kommer efter 999? Då kommer 1000 svarar min dotter,
varför undrar du det? Men mamma, då har jag räknat till 1000 säger han!
Ja, vad säger man? Han blir 6 år i maj!!!

Sedan har vi lilla A som lägger huvudet på sned som bara hon kan
och säger: Mamma, i hjärtat där bor kärleken! Så kloka ord från en 4 åring!!
Hon är som en liten prinsessa som älskar att klä sig i rosa!

Jag älskar er mina kära barnbarn och önskar er allt gott i livet!

image123


Kommentarer
Postat av: Milla

Superfint!! Fast lille ingenjören blir faktiskt hela 7 år ;-) *tihi* Tiden går fort...

2008-02-02 @ 11:49:58
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Linda

Väldigt fint mamma...

2008-02-05 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0