Gråkall onsdag...

Brrrrr.......4 grader plus och regnigt. Visste inte att det fanns så
många olika nyanser av grått......helt otrooooligt. Gick ner till
brevlådan och hämtade posten för en liten stund sen och höll
på att halka omkull!! Det är halt som attan på vår lilla väg.

Idag är det 5 veckor sedan jag gick med i MåBra Lättviktarna
och det har gått bra för mig. Hade minskat 1,2 kg sista veckan
och nu har 6,6 kg försvunnit! Det ni! Är väldigt stolt över mig själv
som lyckats så bra hittills. 2,5 veckor kvar tills vi åker till USA och
jag har gått ner mer än vad jag satte som mål innan resan.

När vi väl kommer till USA vet jag att det  blir svårare att hålla
min diet. Eftersom amerikanarna väldigt ofta, läs dagligen,
äter ute, blir det svårt att hålla koll på kaloriintaget. Man får göra
så gott det går och ge sjutton i det som man ser verkar kaloririkt.

Känns skönt att få lämna detta gråa och trista. De har ungefär
80F där nu, vilket är ca 26-27C. Låter helt OK för min del ;)

Ha en bra dag och var rädda om er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Bertih jag drömde om dig i natt. att du började jobba med mig på Yasuragi, det var jätte kul =) Hälsa kalle. Kram

2008-02-07 @ 08:11:43
URL: http://maddilotion.blogg.se
Postat av: Syrran

Skönt att komma iväg. Strunta i kalorierna och fortsätt med Må Bra när du kommer hem. :-)

2008-02-07 @ 13:55:59
Postat av: Mia

Är inte ett dugg avundsjuk på värmen du ska åka till....gillar grått...*ljuger*. =) Hoppas du får det jättebra! Bra jobbat med vikten också! Heja!

Kram!

2008-02-07 @ 18:19:31
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: TT

Imponerad av viktnedgången! Själv ska jag inte väga mej förrän i sommar tror jag...:o)

2008-02-07 @ 20:38:17
Postat av: Anonym

Det är jätte bra med david oxå. =) Vad DUKTIG du är berith med vikten. HEJA HEJA. KRAAAAM

2008-02-08 @ 10:00:34
URL: http://maddilotion.blogg.se
Postat av: Milla

Ta en dietpaus i USA... Som du själv skriver, du kan ju tänka dig för... MEN unna dig lite gott! Det är du värd! *kram*

2008-02-08 @ 11:28:31
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0